6 testimoni Nutriferon Shaklee membantu mengatasi demam, batuk dan selsema.

Nutriferon Shaklee sebagai perisai dengan meningkatkan sistem imun badan.

Advertisements

3 testimoni Nutriferon Shaklee sebagai perisai badan dan meningkatkan imun sistem badan.

Assalamua'laikum. Semenjak saya kenal Shaklee, Nutriferon ni antara produk dia yang memang sentiasa ada dalam rumah. Bila anak-anak mula mengadu sakit tekak atau mula nampak tanda-tanda batuk demam selsema, lekas-lekas bagi makan Nutriferon. Bila diorang dah besar ni, diorang akan ambil makan sendiri Nutriferon tu. Tak perlu disuruh. Lagi pulak rasanya yang 'mesra tekak' anak-anak, …

Continue reading 3 testimoni Nutriferon Shaklee sebagai perisai badan dan meningkatkan imun sistem badan.

Nutriferon Shaklee perlu ada di setiap rumah terutamanya yang ada anak kecil.

 Setiap rumah saya cadangkan untuk simpan sekurang kurang nya sekotak Nutriferon Shaklee. Terutamanya yang ada anak kecil di rumah. Tidak digalakkan untuk terus ambil antibiotik jika sakit. Perlu untuk berusaha untuk "lawan" dulu. Untuk "lawan", imun sistem badan kena kuat. Nutriferon Shaklee telah di paten kan sebagai agen yang membantu untuk meningkatkan sistem imun …

Continue reading Nutriferon Shaklee perlu ada di setiap rumah terutamanya yang ada anak kecil.

Nutriferon Shaklee membantu meningkat sistem imun badan

Nutriferon Shaklee merupakan penemuan terhebat dalam bidang immunology. Interferon, kandungan utama yang berada di dalam Nutriferon Shaklee buat julung kalinya ditemui oleh Dr. Yasuhiko Kojima dari Universiti Tokyo pada tahun 1954. Selepas membuat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, Dr. Kojima telah berjaya membangunkan …

Continue reading Nutriferon Shaklee membantu meningkat sistem imun badan

Nutriferon Shaklee membantu melawan dan menyembuhkan denggi

Nutriferon Shaklee berfungsi untuk meningkatkan sistem imun badan dan kandungan interferon nya amat berkesan untuk melindungi diri kita daripada jangkitan pelbagai jenis penyakit. InsyaAllah... Apabila imun sistem badan kuat, ia nya akan mempercepatkan proses pemulihan. Sebab tu Nutriferon Shaklee berkesan untuk melawan denggi.       Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan …

Continue reading Nutriferon Shaklee membantu melawan dan menyembuhkan denggi

8 manfaat utama Nutriferon Shaklee

Nutriferon Shaklee biasanya diambil untuk meningkatkan sistem imun badan bagi melawan virus dan jangkitan penyakit berjangkit. Biasanya keluarga saya dan saya akan ambil Nutriferon Shaklee bila badan dah mula rasa macam nak demam atau rasa lenguh-lenguh sendi. Dalam masa yang sama, anak-anak yang dah 2-3 hari batuk dan selsema yang tak ada tanda-tanda nak kebah, …

Continue reading 8 manfaat utama Nutriferon Shaklee

4 ekstrak tumbuhan yang ada dalam Nutriferon Shaklee

Nutriferon Shaklee dihasilkan dari 4 jenis tumbuhan. Campuran tumbuhan semulajadi ini dikatakan boleh membantu untuk meningkatkan dan menggalakkan peningkatan sistem imun dalam badan. Sistem imun ialah sel2 dan tisu di dalam badan yang membolehkan untuk melindungi dengan sendiri daripada jangkitan. 4 tumbuhan semulajadi yang ada dalam Nutriferon Shaklee ialah: Pumpkin seed~ Biji buah labu. Berfungsi …

Continue reading 4 ekstrak tumbuhan yang ada dalam Nutriferon Shaklee