Assalamua’laikum. Luka pembedahan selepas bersalin atau czer memang menyakitkan. Sebab nya bukan setakat sakit kat bahagian perut yang luka kena “toreh” tu je.

Tetapi sakit-sakit badan selepas bersalin pun terasa jugak walaupun tak melaui proses bersalin normal. Lagi tak syok nya bila kita tak berapa selesa nak tidur mengiring atau nak bangun sebab perut yang menggeleber tu ada luka pembedahan.

Pergh… sambil menaip ni pun terasa ngilu nya bila dibayangkan balik situasi yang saya alami 3 tahun lepas. Memang tak terucap sakit nya. Huhuhu….

Nah… kat bawah ni saya share testimoni ibu-ibu yang bersalin czer berpuashati dengan mengamalkan Vivix selepas bersalin. Yang penting Vivix Shaklee sangat membantu untuk mengurangkan rasa sakit sebab ia nya supplement anti-radang.

Dalam masa yang sama Vivix Shaklee juga merupakan supplement yang bertindak dengan memperbaharui sel-sel dalam badan.

img_3423
Vivix Shaklee. Hubungi Nisha @ 012-5425600.

 

4 ramuan “ajaib” yang telah di paten kan dan di inovasi kan oleh Shaklee merupakan ramuan semulajadi yang sebenarnya telah digunakan oleh orang dulu-dulu sebagai pengamal perubatan tradisional.

Sebab itu lah ada yang kata dalam 2 minggu lepas bersalin pun dah rasa cergas dan luka nampak lebih cepat proses penyembuhan nya.

vivix_czer_1
Vivix untuk luka ibu bersalin secara pembedahan.
vivix_czer_2
Vivix untuk luka ibu bersalin secara pembedahan.
vivix_czer_3
Vivix untuk luka ibu bersalin secara pembedahan.
vivix_czer_4
Vivix untuk luka ibu bersalin secara pembedahan.

 

Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas? Atau berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan:

  • Sungai Udang Klang,
  • Telok Gadong,
  • Kampung Delek,
  • Jalan Yadi,
  • Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya.

Nisha. Call/Whatsapp : 012-5425600. Shaklee ID : 912861

Dsiclaimer dari saya.

Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Dinasihatkan untuk berjumpa doktor/pakar perubatan jika anda menghidapi sebarang penyakit untuk tujuan konsultasi, diagnosis dan rawatan susulan.

img_2663-3

Advertisements