Saya lah pengedar Shaklee di Klang..

Saya mula berkenalan dengan Shaklee pada tahun 2012. Masa tu saya selalu tengok  facebook Ida Ifaz. Dia asyik share je pasal produk Shaklee. Yang menarik nya dia share produk Shaklee untuk ibu-ibu yang sibuk. Ehehehe…

Maka tanggal 30 Sept 2012 saya pun message dia di facebook. Masa tu whatsapp tak ada lagi. Huhuhu.. Dingdongdingdong….. maka saya pun beli lah set untuk tambah tenaga tu. Seterusnya beli set untuk kurus pulak. Ngehngehngeh…

Kemudian Ida Ifaz masukkan saya group Shaklee di facebook. Group ni di bawah susur galur …

Makin banyak lah supplement yang saya beli. Tapi yang konsisten saya beli supplement untuk sinus, ekzema, tambah tenaga, tambah imun sistem dan tak lupa juga untuk kurus…. 😝.

Jadi sekiranya sesiapa yang ada masalah-masalah seperti di atas, insyaallah saya boleh guide dengan baik sebab saya sendiri mempunyai pengalaman mengambil supplement Shaklee untuk mengatasi masalah-masalah tu.

Saya boleh dihubungi di nombor 012-5425600 atau boleh message saya di facebook (FB Qhairunisha Mohd Khalid; FB page Simple_healthy_life). Semua produk Shaklee ni boleh di pos ke mana sahaja.

Untuk yang tinggal berdekatan dengan Kampung Delek, Kampung Sungai Udang, Jalan Yadi, Telok Gadong, Teluk Pulai atau yang berdekatan saya boleh hantar terus ke pintu rumah tanpa caj penghantaran…. 😊👌🏼

Apa lagi meh lah cepat hubungi saya. 

Jangan lupa penghantaran secara percuma atau COD di kawasan:

  • Sungai Udang Klang,
  • Telok Gadong,
  • Kampung Delek,
  • Jalan Yadi,
  • Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya.

Nisha. Call/Whatsapp : 012-5425600. Shaklee ID : 912861

Leave a Reply

