Assalamua’laikum… Eheehehe…. I’m back…. Kolagen Shaklee bagus untuk yang suka minum kopi. Kenapa ekkk… Sebab bila minum kopi kulit akan jadi kering. Kopi akan “memusnahkan”kolagen dalam badan kita dan paling tak bagus nya kalsium dalam badan akan menyusut dengan banyak. Sebab tu saya akan sentiasa simpan kolagen Shaklee di rumah. Sekali-sekala saya akan ambil kolagen Shaklee untuk menampung masalah kulit kering. Dan kadang-kadang membantu untuk mencantikkan rambut dan menghilangkan masalah sakit lutut saya. Huhuhuhu….. 

Kalau dibaca testimoni di bawah ni, kebanyakkan mereka tak perlu tunggu berbulan-bulan untuk dapatkan hasil yang positif. Dan mengikut pengalaman saya, memang 5 sachet sahaja pun saya dah puas hati. Ini pengalaman saya yang minum kopi sehari 2-3 cawan tau. Hurrmmm..ehehe….

 

comelsihat.wordpress.com

 

comelsihat.wordpress.com
comelsihat.wordpress.com
comelsihat.wordpress.com


Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Dinasihatkan untuk berjumpa doktor/pakar perubatan jika anda menghidapi sebarang penyakit untuk tujuan konsultasi, diagnosis dan rawatan susulan.

Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas? Atau berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan:

  • Sungai Udang Klang,
  • Telok Gadong,
  • Kampung Delek,
  • Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya.

Nisha. Call/Whatsapp : 012-5425600. Shaklee ID : 912861

img_2663-3

