Masalah cyst hilang dan alhamdulillah berjaya hamil.

Mula-mula customer ni ambil Vivix Shaklee untuk hilangkan masalah cyst yang beliau hadapi. Tapi alhamdulillah bukan setakat masalah cyst beliau hilang, beliau juga telah disahkan hamil. Tak sempat nak ambil botol ke 2 pun.

Alhamdulillah Vivix Shaklee serasi. Berbaloi segala penantian serta usaha beliau selama lebih dari 6 tahun. Akhirnya impian nya telah tercapai….

 

Vivix Shaklee  @ comelsihat.wordpress.com

Disclaimer dari saya. Vivix Shaklee bukan lah ramuan ajaib yang boleh untuk merawat atau menyembuhkan sesuatu penyakit. Ia adalah makanan tambahan yang berfungsi dengan repair dan renew sel-sel dalam badan. Dengan kata lain nya, mana-mana yang kurang dalam badan Vivix akan tampung kekurangan tu. 

Jadi bila kita cukup nutrisi dalam badan, insyaAllah sistem badan kita akan berfungsi dengan baik untuk nyah kan anasir-anasir yang tidak perlu dalam badan. Bukan lah ajaib kan….

Ia memang dah di set kan oleh Allah s.w.t badan kita sendiri boleh melawan anasir-anasir luar tu. Yang penting badan kita kena kuat dan sihat lah. Betul tak..

Semua maklumat, keterangan produk serta testimoni pengguna yang disiarkan bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Dinasihatkan untuk berjumpa doktor/pakar perubatan jika anda menghidapi sebarang penyakit untuk tujuan konsultasi, diagnosis dan rawatan susulan.

Berminat untuk membeli produk Shaklee di atas? Atau berminat untuk membeli mana-mana produk Shaklee?

Penghantaran secara percuma atau COD di kawasan:

  • Sungai Udang Klang,
  • Telok Gadong,
  • Kampung Delek,
  • Jalan Yadi,
  • Teluk Pulai dan kawasan sekitarnya.

Hubungi saya segera. Anda akan dapat konsultasi cara makan yang betul dengan menjadi customer saya.

Nisha. Call/Whatsapp : 012-5425600. Shaklee ID : 912861

img_2663-3

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s