Pengedar Shaklee Klang.
Pengedar Shaklee Klang.

Assalamua’laikum dan salam sejahtera……

 Hari ni dengan bangganya nak bgtau semua org yg saya ni adalah pengedar bebas Shaklee untuk kawasan Klang dan yg sewaktu dengan nya. Nak saya COD ke Teluk Pulai, Teluk Gadong, Jalan Yadi, Sungai Bertih, Tmn Melawis,  Kg Delek atau Sungai Sireh pun boleh.

Kalau nk saya COD ke Pandamaran atau Chi Liung atau kawasan disekitarnya pun boleh jugak. Call je saya atau whatsapp je, inshaaAllah pengedar bebas Shaklee Klang anda akan hantar smpi depan pintu rumah. Tapi kalau ada sesiapa yang nak dtg ambil kat rumah saya di D’Anjung Teluk Pulai, lagi saya suka. Saya sangat mengalu alukan. 😄

Jika anda membeli dari saya, saya akan pastikan anda di ajar cara makan supplement yang betul dan sentiasa di update dari masa kesemasa. Disamping itu, anda mungkin berpeluang untuk mendapatkan free eBook untuk setiap pembelian dari supplement dan pakej yang terpilih. eBook ini khas dari group Shaklee kami.

BEST SERVICE GUARANTEED dari pengedar bebas Shaklee Klang.

Ok untuk mendapatkan supplement Shaklee anda atau berminat untuk mengetahui kelebihan menjadi ahli Shaklee, cepat2 call/contact saya.

family
Pengedar sah Shaklee Klang. COD Kampung Sungai Udang, Jalan Yadi, Telok Gadong, Sungai Bertih, Tepi Sungai, Teluk Pulai, Kampung Delek.

Qhairunisha (ID: 912861).           FB: Qhairunisha Mohd Khalid.     ✆: 012-5425600.                           (SMS dan Whatsapp pun boleh). ✉ : qhairunisha@gmail.com

